Cyklistickú cestu sme začali značiť pri poisťovni Allianz (logicky sa tak napája na prvú cyklocestu končiacu na rovnakej križovatke pri Jakubovom námestí), pokračovali poza nové Slovenské národné divadlo popri Eurovee až k mostu Apollo (tam sa trasa napája na oficiálne značenie smer Petržalka a hrádza). Pokračovali sme popod most Apollo smerom na križovatku Landererovej a Košickej. Križovatku sme prekonali po pravej strane (prichádzajúc popri nájazde mosta) a pokračovali po Košickej cez križovatku Košická - Mlynské nivy / Prievozská. Odtiaľ sme ešte kúsok značili na Košickej, aby sme smerovali cez pokľudnú Oravskú na začiatok Trenčianskej. Odtiaľ sme trasu potiahli až po súčasný koniec oficiálneho cyklistického chodníka.
Cyklotrasa na Google maps:
View DIY cyklotrasa Eurovea-Trenčianska
Je smutné, že oficiálny cyklistický chodník na Trenčianskej končí na mieste, kde sú cca 15 cm vysoké obrubníky a cyklisti tak musia prekonávať bariéru. Väčšina z nich to zjavne rieši prejazdom cez asi meter trávy, ktorý bezbariérovo naväzuje na cestu (viď fotky). Aj tento vysoký obrubník pri cyklochodníku je vizitkou mesta a jeho ignorancie cyklistov.
Fotky z akcie nájdete v galérii:
Značenie cyklocesty Eurovea - Trenčianska |
"Aj tento vysoký obrubník pri cyklochodníku je vizitkou mesta a jeho ignorancie cyklistov."
ReplyDeleteA prejazd cez travu je vizitkou ignorancie cyklistov.
Aj by som s tebou suhlasil, ak by tam cyklisti mali na vyber. Ten kusok travnika nikoho nezabije a je to jedina moznost, ako zist z chodnika dolu na cestu bez zosadania, resp. narazu.
ReplyDeleteInac ten zvysok zeleneho pasu v strede dalej na Trencianksje (na fotkach v galerii) je tiez vychodeny chodcami - takze zjavne tam pokracovanie chodnika chyba.
Cyklisticky je Bratislava krajina 3. sveta, ignorancia, bezohladnost vodicov keby komunisti nezacali s Gabcikovom tak sa bicykluje len na roletach. Pozrite si to par km dalej (v Rajusku) ako to moze vyzerat...
ReplyDelete